היסטוריה של צפת

לנוכח כל הדברים המדהימים לראות ולחוות בעיר צפת הגלילית, לא קשה להבין מדוע, אך מאמר זה יחקור את הצד ההיסטורי והרוחני יותר של צפת. לפני שאסביר על כמה דברים בחינם שאתה יכול לעשות ב- Safe, בוא נעבור על ההיסטוריה וכמה מונחי מפתח. לחוויית השייט הבטוחה האולטימטיבית, אל תחמיצו את המדריך הזה, תצטרכו לראות את הדברים שראינו ועשינו ולראות מדוע. יותר ויותר אנשים עושים את דרכם לעיר ולוקחים כספות (המכונות גם צפת) במסלולים שלהם עבור קבוצות טיולים ותיירים בודדים.

במעגל המיסטיקנים

גילויו של מגיד לובש צורת התבטאותו של קארו, אך ישנם גם חוקרי קבלה שמנהלים יומנים מיסטיים אישיים. צפת יכולה ללמוד חלק מהדברים הללו מאמיר, חוקר דת המכיר את הנצרות, היהדות והאסלאם. הוא דיבר איתנו כשעברנו בעיר באמצע המאה ה -19 בדרכנו חזרה מטיול בירושלים.

הוא השאיר חותם מתמשך בסיפור צפת עם שיר אקרוסטי שכותרתו לכה דודי על אהובתו לעתיד. היה לנו המספר חסר השם שחשב על כך כשהוא הולך ברחובות צפת, וזוכר את השיר ואת העיר.

בשובו לצפת, ראה אבולעפיה את חבריו המטיילים להפוך לשוורים ואת אשתו וילדיו לעזים ולעזים לפרות.

היום תוכלו ללכת דרך ההריסות

לראות את הקירות המסיביים ואפילו להיכנס למאגר הישן, ששופץ מאוחר יותר על ידי הבריטים. זה חלק מהמכללה האקדמית צפת, מה שאומר שאתה לא יכול להיכנס אבל יכול להעיף מבט בחזית המרשימה. עשיתי את זה לפני שנים כשהייתי אצל סבתא שלי בצפת ולא עשיתי את זה בפעם האחרונה שביקרתי.

אגדת צפת היא יצירה מורכבת הדורשת הרבה עובדות היסטוריות וציטוטים מאגדות, וכל פרק מוסיף נדבך נוסף. תערובת זו, הוא מציע, כותבת לתוך ה- DNA של העיר והופכת אותה ליעד משכנע במודרניות, כפי שהיה זה מאות שנים.

המחבר מצטט מקורות ראשוניים בנדיבות ומציע ניתוח מפורט, שלעתים קרובות מגובה במקורות מקוריים נוספים, כדי לתמוך בטיעוניו. החלטות קיסריות מונעות על ידי לואיס ולא אינטרסים כלכליים ופוליטיים.

למרות קשיי השלטון העות'מאני ובקשש (שוחד) הניכר שהמתנחלים נאלצו לשלם

כדי לבנות את בתיהם, הם הצליחו לבנות בתים ברחוב שנמצא כיום בעיר העתיקה המשוחזרת של ראש פינה. . כשהתחילו החפירות זה היה הלם: בדרך לקבר המפורסם היו אלפי קברים אחרים קבורים מתחת לכלוך מהגשם והמשקעים שזרמו במורד ההר.

דילוג לתוכן