מהי כתיבה שיווקית ולמה היא כל כך חשובה בעידן שלנו?

כתיבה שיווקית נחשבת היום בעידן המודרני הדיגיטלי לאחד הכלים הכי חשובים בכל מה שקשור לפרסום ושיווק. היא נמצאת בכל מקום: בווטצ‘אפ, ברשתות החברתיות, באתרי חדשות, במגזינים כתובים או אינטרנטיים ומי שלא לומד את החוקים שלה ואפילו לוקח קורס או מבין איך לומדים כתיבה שיווקית, עלול למצוא עצמו נשאר מאחור. כתיבה שיווקית היא ללא ספק הדרך הטובה, היעילה והברורה ביותר להגיע ללקוחות שלנו, ליצור חשיפה ולייצר מכירות.

איפה יש כתיבה שיווקית?

למעשה, לא תמיד אנחנו שמים לזה לב אבל היא נמצאת בכל מקום. אם אנחנו קוראים בפייסבוק פוסט, אם אנחנו משתפים תגובה, אם אנחנו מגיעים לעמוד בית של אתר מסוים או מבצעים רכישה של מוצר בחנות אינטרנטית, בכל המקומות הללו יש כתיבה שיווקית. היא גם עדיין נמצאת באמצעי הפרסום היותר מסורתיים כמו הטלויזיה, שלטי החוצות, העיתונות הכתובה. כתיבה שיווקית היא הדרך שלנו להעביר מסרים. 

כללים שאי אפשר לפספס בכתיבה שיווקית 

  1. הלקוח הוא המלך- כשאנחנו מתעסקים בכתיבה שיווקית ומעוניינים ליצור חשיפה של רעיון, מוצר או שירות, אנחנו חייבים לחשוב על קהל היעד שלנו. על הלקוח. הלקוח תמיד רוצה להרגיש שמישהו חשב עליו ושמישהו מבין אותו. תמיד נתייחס בכתיבה ומסרים שיווקיים לקהלי היעד שלנו. זו יכולה להיות אמא שילדה לראשונה, קשיש שמחפש בית דיור מוגן, ילדה שחוגגת בת מצווה או הייטקיסט שרוצה להרחיב עולמות. 
  2. כתיבה שיווקית עוסקת בעיקר ברגשות- זה למעשה הקשר בין קופירייטינג לבין כתיבה שיווקית. אם נצליח לעורר רגש מסוים אצל קהל היעד שלנו, שלילי או חיובי, כעס או שמחה, אמפתיה או הזדהות- השגנו את המטרה שלנו. 
  3. המינימום מייצר את המקסימום – כתיבה שיווקית בשונה מכתיבה חדשותית או אינפורמטיבית היא קצרה וקולעת. כמה שפחות מייצר יותר. צריך להתמקד בתועלות, ביתרונות ובמסר. זהו.

כתיבה שיווקית מעוררת סקרנות – כתיבה שיווקית אמור ליצור סוג של סקרנות עבור ואצל הלקוח. מסוג הדברים האלה שאנחנו חייבים לדעת מהם ולהמשיך לקרוא. היא יוצרת עניין, מרתקת וגורמת לנו להמשיך לבדוק. 

דילוג לתוכן