ניתוח לדלקת בגיד אכילס: התשובות לכל השאלות לפני הניתוח

דלקת בגיד אכילס יכולה להגיע ללא כל הכנה מוקדמת. הסיבה להופעתה יכולה להיות מגוונת מאוד, וכל אחד יכול לתאר סיבה שונה. אך מה שבטוח הוא שישנה חובה להתמודד עם הדלקת במהירות על מנת להחזיר את המצב לקדמותו. אף אחד לא ירצה למצוא את עצמו מתמודד עם דלקת באזור גיד אכילס לאורך זמן רב. אז מה עושים כאשר מבינים כי ישנה דלקת? קיימות כל מיני שיטות להתמודדות עם הדלקת. אך ניתוח לדלקת בגיד אכילס הוא הפתרון הכי טוב שיש. יש לכם שאלה על הניתוח? כל אורתופד מנתח ישמח לספק לכם תשובות חד משמעיות.

למה כדאי להעדיף לבצע ניתוח?

לכל אורתופד מנתח יש את הגישה שלו בהקשר של התמודדות עם דלקת בגיד אכילס. אך בהשוואה לכל הפתרונות האחרים ניתוח נועד על מנת להעלים את הדלקת לצמיתות. נדיר מאוד לראות מקרים שבהם הניתוח לא הביאה לפתרון מלא של הבעיה. כך שאם לא תרצו למצוא את עצמכם מתמודדים עם עוד דלקת בגיד אכילס, כדאי לבחור באפשרות של ניתוח.

האם הניתוח זוהי האפשרות הראשונה?

באופן מוכח ולאורך השנים, ניתוח לדלקת בגיד אכילס הוכיח את עצמו כטיפול הכי יעיל שיש. אך הוא מיועד עבור אלה שעברו ניסיונות טיפול אחרים והבינו כי הדלקת לא נעלמת. אורתופד מנתח יעניק לכם את כל ההכוונה לפני שהוא יכניס אתכם אל חדר הניתוח. כאשר מה שאמור להניע אתכם לבצע את הפעולה זה שמדובר על הסוף של הדלקת. אחרי שתצאו מחדר הניתוח תמצאו את עצמכם במצב שבו הדלקת היא כבר היסטוריה.

תוך כמה זמן יהיה אפשר לחזור לשגרה?

אם תתייעצו עם אורתופד מנתח הוא יגיד לכם כי כדאי להמתין כמה ימים עד שחוזרים לשגרה מלאה. ההמלצה שלנו אליכם תהיה המלצה זהה שכן בכל זאת מדובר על הליך כירורגי. הרי אף אחד לא רודף אחריכם, אפילו אם אתם כבר מאוד מצפים לחזור לשגרה. תיקחו לעצמכם כמה ימי חופש על מנת לתת לאזור לנוח. אחרי מספר ימים תוכלו להתחיל לחזור לשגרה.

דילוג לתוכן