דירות להשכרה בצפת

זה בטח לא סוד ששוק הדיור בישראל לוהט, המחירים עולים כל הזמן, ואם אתם צריכים להאריך חוזה כדאי מאוד שתכינו עוד הרבה כסף בכיס. אבל יש גם אפשרויות אחרות, אין שום סיבה להמשיך לגור במרכז ולשלם מחירים מטורפים עבור שכירות, לסבול מפקקים איומים, מצפיפות, מחסור תמידי בחניה, ורעש. תמורת מחיר זול בהרבה תוכלו לעבור לאזור הצפון, ומלבד החיסכון הכלכלי המשמעותי תוכלו ליהנות גם מאיכות חיים, מכבישים פתוחים, מחניה בשפע, משקט, ומאווירה רגועה הרבה יותר.

 

דירות להשכרה בצפת

אז אם אתם מתלבטים האם בכלל כדאי לכם לצאת מגבולות המרכז וחוששים שהאופציה היחידה שזמינה מעבר לגבולות גדרה חדרה היא קיבוץ או כפר קטנים במרחק של שעות נסיעה ארוכות מהציביליזציה, אנחנו כאן כדי להרגיע אתכם! בפריפריה יש גם לא מעט ערים מעולות עם מערכות חינוך מצוינות, אפשרויות תעסוקה מעניינות ומגוונות, חיי תרבות עשירים, ועוד שלל דברים שהופכים את החיים בהן לתענוג אמיתי לתושבים. בצפת למשל תוכלו למצוא מרכז עירוני תוסס ומלא חיים. בעיר ישנה מערכת חינוך ברמה גבוהה מאוד, מכללה אקדמית, בית ספר לרפואה, בית חולים, ועוד. כל אלו מייצרים לכם הרבה מאוד הזדמנויות תעסוקה חדשות ומעניינות. בנוסף לכל זה צפת נמצאת באחד האזורים היפים והמטוילים ביותר בארץ, ומתי שרק תרצו תוכלו לצאת לטייל כמעט בלי ליסוע ולעמוד בפקקים. הלב הפועם של צפת הוא כמובן העיר העתיקה והרובע היהודי המוכרים היטב, אך חשוב לדעת שהעיר עצמה גדולה מאוד וכוללת עוד שכונות רבות ומודרניות.

 

איך למצוא דירה להשכרה בצפת?

אם החלטתם באופן סופי שאתם עוברים לגור בדירה שכורה בעיר צפת, אז קדימה, הגיע הזמן למצוא דירה. אנחנו כאן בשביל לעזור לכם ולקהל עליכם את חיפוש הדירה שיכול להיות תהליך אורך ומייגע מאוד. השאלה הראשונה שחשוב לשאול היא כמה זמן ואנרגיה אתם מוכנים להשקיע בחיפוש הדירה. אם אין לכם הרבה זמן פנוי או שאתם גרים רחוק ואתם מחפשים דברים מסוימים מאוד בדירה, אנו ממליצים לכם לעבוד מול מתווך שיבדוק בשבילכם את הכל. מדובר כמובן על תשלום נוסף, אך כזה שחוסך הרבה כאבי ראש והתרוצצות. אם יש לכם זמן, אתם לא גרים רחוק, ואתם פנויים לחיפוש דירה, היינו ממליצים לכם להתחיל מרשת האינטרנט. אפשר כמובן לחפש באתרי האינטרנט הגדולים והמוכרים שמרכזים את המידע הקשור לדירות להשכרה. בשלב הבא אנו ממליצים על חיפוש ושיטוט ברשת הפייסבוק, ישנן מגוון קבוצות ודפים שכדאי מדי פעם להציץ בהם. גם אם לא תמצאו מייד את דירת החלומות המבוקשת שלכם תוכלו להבין מה טווח המחירים, מהן רמות הביקוש וההיצע ועוד.

 

מחיר השכירות בצפת

מחירי הדיור בצפת היו נמוכים מאוד בעבר מכיוון שהעיר נחשבה למוזנחת. עם השנים וההתפתחות העירונית שכללה הקמת פקולטה לרפואה בעיר מחירי הדיור עלו באופן יחסי, אך עדיין חשוב לזכור שהם רחוקים מאוד ממחירי הדיור הגבוהים באזור המרכז. המחיר לשכירות עבור דירת 3 חדרים נע סביב 2,500 ₪, כאשר המחיר משתנה כמובן על פי המיקום והמצב של הדירה ויכול לרדת ל- 2,000 ש"ח או לעלות ל-3,000 ש"ח. דירת שני חדרים תוכלו לרוב לשכור עבור פחות מ- 2,000 ₪ בחודש.

 

לסיכום

אז אם אתם לא בטוחים מה המקום הבא שלכם, או חושבים על מעבר צפונה ושינוי אווירה, אין שום ספק שצפת היא אפשרות מצוינת עבורכם. בעיר תוכלו ליהנות ממגוון שירותים הכוללים מערכת חינוך והשכלה מצוינת, שלל אפשרויות תעסוקה, קצב חיים רגוע ושקט בהרבה, נוף משכר, ואווירה מיוחדת במינה.

דילוג לתוכן