צימרים ומלונות בצפת

יהיה קשה מאוד למצוא בן אדם כלשהו ברחבי מדינת ישראל שלא מכיר את העיר צפת ונפש בה לפחות פעם אחת במהלך החיים. העיר המרוחקת והצפונית הזו היא ללא ספק אחת מן הערים הכי מיוחדות ומרתקות שיש לנו פה בארץ ישראל. מדובר על עיר עם אווירה רוחנית מיוחדת במינה, סמטאות צרות וציוריות, גלריות לאמנות יהודית עם יצירות מדהימות, בית קברות עתיק עם קברי צדיקים, בתי כנסת קדומים, שלל פינות חמד מדהימות, וסיפורים היסטוריים מרתקים. כמובן שאין צורך לציין שהעיר שוכנת בליבו של אחד מן האזורים היפים בארץ ונהנית נוף מדהים וקרבה לשלל מסלולי טיול אטרקטיביים ומעיינות. הגובה הניכר של העיר צפת, כ- 800 מטרים מעל פני הים, מעניק לה מזג אוויר נוח וסביר אפילו בקיץ הישראלי החם והקשה, ואין פלא שמדובר על אחד מיעדי החופשות הפופולאריים והנחשקים ביותר שיש בישראל.

 

חופשה בעיר צפת

אם אתם מחפשים מקום נהדר לנופש באזור הצפון, אין שום ספק שהעיר צפת צריכה להיות במקום גבוה מאוד ברשימה שלכם. העיר המיוחדת והיפה הזו מתאימה לכל מי שמחפש שקט, טבע, נוף, אווירה רוחנית מיוחדת, וחוויות חד פעמיות. כדי להקל עליכם הכנו לכם כאן רשימה מפורטת של צימרים ומלונות בעיר צפת, כך שכל מה שתצטרכו לעשות הוא בסך הכל לקבוע תאריכים, להחליט על המקום שבו אתם רוצים להיות, לסגור את ההזמנה, ולהיכנס לרכב בדרך לחופשה.

 

צימרים בעיר צפת

1.       פמילי וילה – פמילי וילה נמצאת בנוף הגליל בצפת. במקום ישנה בריכת שחייה חיצונית, רשת אינטרנט אלחוטית, גינה וטרקלין משותף. בווילה ישנם 5 חדרי שינה, טלוויזיות עם כבלים, מטבח מאובזר באופן מלא, מרפסת עם נוף לכינרת ועוד. תוכלו להזמין למקום גם שירותי ספא שונים ועיסויים.

 

2.       וילת הרוח של צפת – וילת הרוח של צפת היא וילה ענקית בגודל של 200 מטר רבוע בעיר צפת. בווילה ישנם 5 חדרי שינה ושני מטבחונים מאובזרים באופן מלא. בווילה ישנם שלושה חדרי רחצה, שניים מהם עם אמבטיה גדולה. הווילה סמוכה למרכז הקבלה ולמוזיאון בית המאירי.

 

3.       צימרים כיכר המגנים – בצימרים כיכר המגנים תוכלו למצוא סוויטות המיועדות במיוחד לזוגות בחופשה רומנטית ומיוחדת. בכל סוויטה ישנם 2 חללים סגורים, חדר שינה עם מיטות נוחות להפליא, חדר רחצה מפואר, מטבח מאובזר ברמה הגבוהה ביותר, פינת קפה, ספת אוכל ועוד. בכל סוויטה ישנו גם גג פרטי עם נוף מטריף שבו תוכלו לראות שקיעות מדהימות וג'קוזי זוגי. בנוסף, ניתן להזמין למקום טיפולים שונים ועיסויים.

 

4.       נסיכה בעתיקה – נסיכה בעתיקה הוא צימר קסום שנמצא ממש במרכז העיר העתיקה של צפת ובמרחק הליכה מקברו של האר"י הקדוש. הצימר בן 2 קומות והוא מיועד לאירוח של זוג פלוס 2 (מקסימום). בקומה הראשונה תוכלו למצוא סלון עם פינת ישיבה שנפתחת למיטה זוגית, פינת אוכל, מטבח מאובזר ברמה גבוהה מאוד ושירותים. בקומה השנייה ישנם חדר שינה מפואר, ג'קוזי וחדר רחצה. המקום מתאים במיוחד לדתיים, ויש בו את כל מה שצריך בשביל לעשות שבת בעיר צפת בנוחות: מיחם, פלטה, שעון שבת, קרבה לבתי כנסת ועוד.

 

5.       בוסתן יאיר – במרחק של 10 דקות הליכה מהעיר העתיקה בצפת ישנו צימר מיוחד במינו. בבוסתן יאיר ניתן לארח עד 10 אורחים. בצימר תוכלו ליהנות מ- 3 חדרי שינה, חצר פרטית, ג'קוזי ספא, שולחן הוקי אוויר, בריכה, עמדת מנגל, ועוד. בצימר יש כמובן סלון מפואר, מטבח מאובזר ברמה גבוהה מאוד, חדר רחצה ורשת אינטרנט אלחוטית. בחצר יש נדנדות, ערסלים ופינת ישיבה. המקום מתאים גם לציבור הדתי ויש בו פלטה, מיחם שעון שבת, והוא ממקום בסמוך לבית כנסת. אם תגיעו עם הילדים תוכלו להזמין למקום גם הפעלות נוספות עבורם בתיאום מראש.

 

6.       צימרים בעתיקה – צימרים בעתיקה הם 3 צימרים מיוחדים בעיצוב אבן עתיק. בכל צימר ישנם חדר שינה עם מיטה נוחה ומפוארת, מטבח מאובזר היטב, סלון עם פינת אוכל, חדר רחצה עם אמבטיה ומקלחון, ושולחן הוקי. בשניים מהצימרים יש גם ג'קוזי. תוכלו להזמין למקום גם ארוחות בתיאום מראש.

 

מלונות בעיר צפת

מלונות 5 כוכבים בעיר צפת:

1.       מלון רות – מלון רות בצפת נמצא ממש בלב מושבת האמנים בעיר העתיקה של צפת. המלון שייך לרשת מלונות דן, ויש בו קרוב ל- 80 חדרים חדישים ומרווחים המעוצבים בהשראה מקומית. בנוסף, יש במלון מסעדה משובחת שבה ניתן להזמין ארוחות ערב ובוקר מעולות, בר חלבי, ומרתף יינות ייחודי שבו נערכים סדנאות, אירועים מיוחדים וארוחות גורמה. במלון יש גם ספא ובו טיפולים של מעסים מקצועיים, סאונה, וחדר כושר לרווחת האורחים. ברחבי המלון ישנן שלל פינות ישיבה המשקיפות אל הנוף המדהים ואל הר מירון. בימי שישי מציע המלון לאורחיו סיור חינם בסמטאות העיר העתיקה של צפת, הסיור יוצא על פי הביקוש של האורחים. המלון כשר בהשגחת רבנות צפת ויש בו מעלית שבת. בנוסף, במלון ישנו חדר המונגש באופן מלא לנכים (מיועד לזוגות בלבד).

 

מלונות 4 כוכבים בעיר צפת:

1.       בית ההארחה בית האמנים – בית האמנים הוא בית הארחה ברחוב ליאון איסקוב בצפת. המקום מציע לכם רשת אינטרנט אלחוטית, בריכה חיצונית, סאונה עם נוף להרים, ואמבט עיסוי. בכל החדרים הממוזגים ישנה טלוויזיה עם מסך שטוח, ובחלקם אף פינת ישיבה. בחדרים ישנה פינת שתייה חמה. בחדרים המשודרגים ישנו גם אמבט עיסוי או אמבט ספא. במלון ישנן ארוחות בוקר. תוכלו להזמין במקום גם טיפולים שונים ועיסויים.

 

2.       בית הנופש שמיים פתוחים – בית הנופש שמיים פתוחים בצפת נמצא בסמוך למושבת האמנים ומשקיף על נוף מרהיב. בכל היחידות יש מרפסת, טלוויזיה, מכונת כביסה, חדר רחצה עם ג'קוזי, מטבח מאובזר באופן מלא ועוד.

 

מלונות 3 כוכבים בעיר צפת:

1.       אחוזת קריית האמנים – אחוזת קריית האמנים בצפת סמוכה לבתי כנסת עתיקים ולגלריות לאמנות. במקום תוכלו ליהנות משילוב מיוחד של ישן וחדש. באחוזת קריית האמנים ישנם חדרי אירוח הממוקמים בבניין עתיק בן מאות שנים, בכל היחידות ישנו מטבח או מטבחון ובמקום מוגשת ארוחת בוקר כשרה. באחוזה ישנה חצר משותפת עבור כל האורחים וישנה חנות מכולת במרחק של כ- 100 מטרים מן המקום.

 

2.       אזמרה בצפת – אזמרה בצפת נמצא ממש בסמוך לקריית האמנים. ביחידות האירוח של אזמרה בצפת תוכלו ליהנות מאינטרנט אלחוטי ומיזוג אוויר, נוף נהדר וחדר רחצה פרטי. בכל יחידה ישנו מטבחון קטן עם כיריים, קומקום ומקרר.

 

3.       Off the square – בבית ההארחה אוף דה סקוור הממוקם במרכזה של קריית האמנים בצפת תוכלו למצוא יחידות אירוח עם מיזוג אוויר ואינטרנט אלחוטי. המקום סמוך לבתי הכנסת העתיקים של הרובע היהודי ולכיכר המעיין הרדום. בכל היחידות יש פינת ישיבה וחדר רחצה פרטי, בדירות הסטודיו יש גם מטבחון.

 

לסיכום

כפי שאמרנו, העיר צפת היא יעד מדהים לחופשה. פשוט תחליטו איפה אתם רוצים להיות ותפנקו את עצמכם בחופשה מדהימה ובלתי נשכחת. אז למה אתם מחכים?

 

דילוג לתוכן