דירות למכירה בצפת

כמו כל מי שחי בישראל, גם אתם מודעים לעלייה המטורפת במחירי הנדל"ן. שוק הדירות חם, המחירים לא מפסיקים לעלות, ואף עצירה או ירידת מחירים לא נראית באופק. מי שרוצה להמשיך לגור או לעבור לגור באזורי הביקוש הגדולים צריך להשקיע סכומי כסף גדולים בדיור. אבל חשוב לזכור שיש עוד אופציות, לא חייבים לגור דווקא במרכז. מעבר לפריפריה יכול להיות משתלם במיוחד, מכיוון שחוץ מהחיסכון הכלכלי תסבלו הרבה פחות מהפקקים, תבזבזו הרבה פחות זמן בחיפוש אחר חנייה, תיהנו מאוויר נקי ומשקט, מקהילתיות, וכמובן מנופים מטריפים ומאזור יפהפה.

 

מגורים בעיר בצפת

אם בדיוק סיימתם חוזה שכירות ואתם בשלב של ההתלבטות על המקום הבא, כדי שתכירו את האופציה של מגורים בעיר צפת. חשוב לצאת מהסטיגמה השגויה שמגורים בפריפריה מחייבים אתכם לגור ביישוב קטנטן ומרוחק בלי שירותים בסיסיים. באזור הצפון יש הרבה ערים מצוינות עם שירותים מעולים לתושבים כמו: מערכות חינוך נהדרות, תעסוקה, מסחר, תרבות, בילויים ועוד. בעיר צפת למשל ישנה מכללה אקדמית גדולה, בית חולים, בית ספר לרפואה, ועוד שלל מוסדות שמספקים לתושבים הזדמנויות מעניינות מאוד מבחינת תעסוקה והשכלה אקדמית. מלבד היתרונות הללו צפת נמצאת בליבו של האזור היפה ביותר בארץ ומגורים בה הם חיים בתוך תמונת נוף, לא סתם מדובר על אחד האזורים הכי מטוילים ואהובים בישראל. בצפת יש מצד אחד את היתרונות של עיר גדולה ומבוססת עם כל השירותים והתנאים, ומצד שני את היתרונות של הריחוק, השקט, הרוגע, הקהילתיות, וכמובן הסביבה המופלאה.

 

אז איך נמצא דירה למכירה בעיר צפת?

אז הנה, קיבלתם את ההחלטה הגורלית והחלטתם לרכוש דירה בעיר צפת, מה עכשיו? כמובן שהשלב הראשון בתהליך הוא חיפוש דירות, ובדיוק בשביל זה הכנו עבורכם את הסקירה הזו. קודם כל חשוב להתאזר בסבלנות, חיפוש דירה הוא תהליך שיכול לקחת זמן. מכיוון שאתם מתכוונים לקנות דירה אסור לעשות צעד כזה בפזיזות וחשוב לקחת נשימה ארוכה. אם אתם לא רוצים להשקיע הרבה זמן ומאמץ בחיפוש אחר דירה, או שאתם גרים במרחק גדול יחסית מהעיר, הדרך הטובה ביותר למצוא דירה היא לעבוד מול מתווך. אתם תעבירו למתווך את הדרישות שלכם ומהו התקציב שעומד לרשותכם, והוא כבר ידאג להפנות אתכם לדירות שיראו לו מתאימות. הדרך השנייה שחוסכת את המתווך אך דורשת יותר זמן, אנרגיה והתעסקות היא לחפש דירה בכוחות עצמכם. כאן אנו ממליצים על סקירה של כל אתרי האינטרנט שקשורים לנושא. בנוסף, כדאי לדעת שגם בפייסבוק ישנם דפים וקבוצות ייעודיים לנושא זה וכדאי להתחבר אליהם ולעקוב אחריהם.

 

מחיר השכירות בצפת

בעבר מחירי הדירות בצפת היו נמוכים בהרבה, אך עם השנים וההתקדמות של העיר, וכמובן עם הקמת בית ספר לרפואה בצפת מחירי הדירות עלו יחסית. למרות זאת, כמובן שהמחירים זולים יחסית ונמוכים בהרבה מהמחירים המשוגעים של אזור המרכז. המחיר הממוצע ברכישת דירה בשנה האחרונה היה כ- 870,00 ₪, כאשר המחיר הממוצע למטר רבוע היה 11,600 ₪. דירת 2 חדרים מיד שנייה תעלה כ- 600,000 ₪, דירת 3 חדרים חדשה תעלה כמיליון ₪, ודירת 5 חדרים חדשה כ- 1.3 מיליון ₪.

 

סיכום

אם בא לכם לשנות אווירה ולשבור שגרה, מעבר דירה צפונה יכול להיות ההזדמנות המושלמת בשבילכם. צפת היא אחת האופציות הראשונות לכל מי שמעוניין לעבור לאזור הצפון בלי להתפשר על רמת ואיכות החיים. בצפת יש מוסדות חינוך מעולים ומובילים, מגוון שירותים לתושבים, הזדמנויות תעסוקה מעניינות, והכי חשוב – שקט ורוגע שלא תוכלו למצוא באזור המרכז.

 

דילוג לתוכן