כל מה שרציתם לדעת על הלבנת שיניים בטכנולוגיית לייזר ולא ידעתם את מי לשאול

מהי הלבנת שיניים?

הלבנת שיניים היא שם כולל למספר הליכים אסתטיים שמטרתם להעניק לשיניים צבע לבן ונקי. ההליך מקובל במיוחד לטיפול בשיניים שצבען הועכר ו/או הוכתם במהלך השנים בשל עישון, צריכת קפה מוגברת או צריכת מוצרי מזון ומשקאות אחרים בהם יש צבעי מאכל. הלבנת שיניים יכולה להתבצע באמצעות שטיפת הפה בשורה של חומרים ייעודיים, באמצעות שימוש במשחות שיניים ייעודיות וכן באמצעות שימוש בטכנולוגיית לייזר.

כיצד מבצעים הלבנת שיניים בלייזר?

טיפול הלבנת שיניים בלייזר כולל מספר שלבים:

שלב א- מיגון החניכיים באמצעות חומר פלסטי מתאים.

שלב ב- מריחת השיניים בחומר חמצן בריכוז גבוה בעל יכולות הלבנה.

שלב ג- שימוש בקרני לייזר על מנת לחמם את רקמת השן החיצונית וכך לאפשר לחומר החימצון לחדור לרקמת השן ולבצע פעולת הלבנה יעילה ומהירה.

שלב ד- ניקוי שאריות חומר החמצון מן השיניים ומריחת משחת הרגעה

כמה זמן אורך טיפול הלבנת שיניים בטכנולוגיית לייזר?

כשעה לערך.

האם מדובר בטיפול יעיל?

אכן, טיפול להבנת שיניים בטכנולוגיית לייזר נחשב ליעיל למדי ובעל אחוזי הצלחה רבים.

האם הטיפול בטוח ובריא?

ראשית נציין כי השימוש בטכנולוגיית לייזר נפוץ מזה מספר עשרות שנים במגוון רחב של הליכים רפואיים וקוסמטיים. ככל הידוע, כל עוד הטיפול נעשה על ידי אנשי מקצוע מוסמכים, באמצעות מכשור תקין ומתאים ותוך כדי שמירה על כללי בטיחות ידועים, אין בשימוש בטכנולוגיית לייזר סכנה לבריאות המטופל. עם זאת יש לציין כי ישנם מספר חוקרים הסבורים כי חימום רקמת השן באמצעות קרינת לייזר פוגעת ביציבות השן ועשויה להזיק לה. רמת הביסוס המדעי לסברה זו אינה ידועה בבירור ולא הוביל לשינוי בהנחיות הרפואיות בביצוע טיפולי הלבנת שיניים.

כמה זמן יישמר צבעם הלבן של השיניים לאחר הטיפול?

חשוב לציין, טיפול הלבנת שיניים מוצלח יביא להעלמת כתמים ויעניק לשן גוון לבן, אך הוא אינו מונע את שינוי צבע השן בעתיד. לצורך הדוגמא מטופל אשר ימשיך לעשן יסבול שוב מהופעת כתמי עישון על שיניו.

דילוג לתוכן