פיסול אף ללא ניתוח – תהפכו את החלום למציאות

האף הוא מהאיברים הכי דומיננטיים שמהם לא ניתן להתעלם. האף נמצא במרכז הפנים, ולפיכך כל מי שיסתכל עליכם לא יצליח להתעלם ממנו. זוהי הסיבה שבגללה כל מי שלא מרוצה מהאף שלו יחשוב לבצע ניתוח אף. בעבר ניתוח אף היה האפשרות הכי טובה עבור מי שרצה לפסל את האף מחדש. אך כיום ישנה אפשרות לבצע פיסול אף ללא ניתוח. מה זה בדיוק אומר? החלטנו להסביר לכם כיצד זה מתבצע ומה צריך לקחת בחשבון. ככל שתגיעו יותר מוכנים לקראת ההליך, כך תוכלו להשיג את התוצאות המושלמות.

כיצד ניתן לבצע פיסול אף ללא ניתוח?

זה אולי נשמע קצת דמיוני, אך אפשר לפסל את האף מבלי לבצע הליך כירורגי מכל סוג שהוא. פיסול של האף מתבצע על ידי הזרקה של חומצה היאלורונית. הזרקה באזורים שונים של האף מאפשר לשנות את הצורה שלו. כך בעזרת המיומנות של הרופא יהיה ניתן להשיג את התוצאות הרצויות. פיסול של האף שיהיה מאוד דומה לפיסול של האף על ידי ניתוח אף.

החלמה קצרה וחזרה מהירה לשגרה

אחת מהסיבות שבגינה אנשים רבים רוצים לבצע פיסול אף ללא ניתוח היא תקופת ההחלמה. תקופת ההחלמה לאחר ניתוח אף היא תקופת החלמה לא קצרה בכלל. יש כאלה שאומרים כי ההחלמה היא אחת מן ההחלמות הכי קשות שיש. תקופה המגיעה עם המון מגבלות וכאבים שבאים והולכים עם הזמן. ברגע שלא מבצעים הליך כירורגי ישנה תקופת החלמה קצרה וחזרה מהירה לשגרה מלאה.

לא מרוצה? התוצאות הן לא קבועות

חומצה היאלורונית היא חומר שנעלם מהגוף עם הזמן. זוהי הסיבה שבגללה ישנו צורך לחזור על טיפולי אסתטיקה אחת לכמה חודשים. פיסול אף ללא ניתוח גם הוא לא מביא איתו תוצאות קבועות. בשלב מסוים התוצאות שהושגו יתחילו להיעלם, וישנו צורך לחזור על הפעולה פעם נוספת. מי שלא מרוצה מהתוצאה יכול להביא דגשים חדשים לקראת הטיפול הבא. זה מאפשר תמיד לשפר את התוצאות שהושגו, עד אשר המטופל ישיג את התוצאה שהוא תמיד רצה.

דילוג לתוכן